זהו מאמר מקצועי המיועד לבעלי מסעדות ובתי קפה אשר מעוניינים לקבל טיפים ומידע נוסף אודות איך לעשות שילוט מקצועים ונכון לעסק שלהם, בהמשך למאמר זה ניתן לקרוא את הטיפים הכלליים שלנו לשילוט לעסקים.

מיקום וניראות השלטים במסעדה

כאשר מכינים תוכנית שילוט למסעדה חשוב להבין את המסר שאתם מעוניינים להעביר בכל שלב ושלב של הלקוח, למשל,

  • אם הלקוח כרגע הגיע למסעדה, איזה מסר תיהיו מעוניינים להעביר? קרוב לוודאי את התפריט (יכולים להיות המון דוגמאות אחרות).
  • אם הלקוח כרגע הזמין, ובדרך להתיישב, איזה מסרים תהיו מעוניינים להעביר לו עכשיו, הרי את הפריט הוא כבר לא צריך, אז, אולי שילוט לשירותים, או למוצרים משלימים כמו תפריט קינוחים, שרואים את זה המון בבתי קפה.

 

אותיות תלת מימד למסעדות

רציתי להרחיב על נושא זה, מכיוון שאנחנו מקבלים המון פניות בנוגע לעיצוב אותיות תלת מימד למסעדות שתוכלו לראות בגלריה. אותיות תלת מימד כפי שמורחב פה, אינו מיועד לשילוט פנים המסעדה, ולא מומלץ לעצב שילוט תלת מימד אם אינכם יודעים את הפרטים הבאים:

  • טווח הצפיה של השלט (מינימום// מקסימום),
  • המסר שהשלט צריך להעביר,
  • גודל השלט (באותיות תלת מימד חשוב לציין שככל שיש אותיות כך חשוב שמרחק הצפיה בשלט יהיה גדול יותר)

תמצות השילוט

לתמצת את השילוט זה כלל מובן מאילב, כמו שהמשפט אומר, פגעת מרובה לא פגעת. משהו נחמד שעושים עם שילוט, שגם יכול למדוד הצלחה, וגם להוריד את כמות המסרים הוא הפניה למלצרים.

למשל פרסום של מוצר חדש בתפריט בית הקפה, עם תמונה, ותמצית המנה, ולאחר מכן, הודעת הפניה למלצר למידע נוסף. ככה גם אתם יכולים לערב את המלצרים שלכם בפעילות הקידומית של העסק (דיווח כמה אנשים שאלו על מנות מסויימות במקרה זה), וגם לתמצת את תוכן השילוט והעברת מסר חד משמעית.

כניסה ויציאת לקוחות למסעדה 

השלט צריך לשלב כמה אלמנטים עיצוביים שיעזרו לו לבלוט במסעדה. יכולים להיות כל מיני מסיחי דעת שחשוב לשים לב אליהם, אם פנים המסעדה מוקף ביותר מדי שלטים, כגון תפריטים, שילוט לשירותים, שילוט גישה לבעלי מוגבלויות, אותיות תלת מימד בזווית חדה וכו אנחנו מפסידים את עיקר הרעיון והוא להעביר את המסר נכון ללקוח, ובשילוט, בשונה מהעברת מסר ורבלית, אנחנו לא יודעים אם המסר הגיע ללקוח.

 

יש עוד המון טיפים שנוכל לשתף איתכם אך תוכלו למצוא מידע נוסף על הכל בעמוד טיפים ומידע נוסף לשילוט לעסקים.