שלטי הנאון, הולכים והופכים לטרנד חם. האותיות המאירות, מושכות בלילה את תשומת ליבם של העוברים והשבים ברחוב. אולם, האם מתאים לכל עסק להציב שלט נאון? כיצד מתחזקים את השלט באופן שוטף? 

מהם שלטי נאון?

שלטי נאון, הם שלטים המתבססים על תאורת נאון. השלטים מורכבים מצינורות זכוכית, בהם זורם גז הנאון. בעת חיבור השלט למקור חשמל, עובר הגז תהליך כימי, אשר גורם לו להתחמם ולהידלק. הצבעים הבסיסיים של שלטי הנאון, הם כתום ואדום. במהלך ייצור השלטים, מכניסים גזים נוספים היוצרים צבעים נוספים, או צובעים את צינורות הזכוכית. 

אחד מהיתרונות של שלטי הנאון, הוא העמידות של השלט בעת ערפל. 

היכן תולים שלט נאון?

מומלץ לתלות שלט נאון במקום גבוה. לא מומלץ להציב שלט נאון בתוך החנות. עומס אנשים ליד זכוכית שלט נאון, עלולה ליצור מצב בו הזכוכית נשברת.  

איך מתחזקים שלט נאון?

מלאכת ייצור שלטי הנאון, הינה מלאכה מורכבת מאוד. לפעמים, השלט נסדק בהובלה. לעולם, אין לנסות לתקן לבד זכוכית שבורה של שלט ניאון. הזכוכית המיוצרת עבור שלטי נאון, הינה זכוכית ייחודית. כמובן, חשוב מדי פעם לנקות את השלט.

כיצד מנקים שלט נאון? לא מנקים שלט נאון, לפני שמנתקים את השלט מהחשמל. את הזכוכית מנקים עם מיכל אוויר דחוס, ומעבירים מטלית לניקוי אבק. לעולם אין לנקות שלט נאון עם חומר ניקוי המכיל גז אמוניה. במים וסבון תשתמשו אך ורק אם השלט מלוכלך מאוד. 

למי מתאים לתלות שלט נאון?

כמובן, שלטי נאון מתאימים לעסקים שיש להם תקציב. שלטים אלו מתאימים לעסקים הזקוקים לשלט עם אותיות זוהרות בלילה. כלומר- עסקים הפתוחים בלילה. אבל, חשוב מאוד, שלבעל העסק תהיה את היכולות לתחזק את השלט.