כיום כולם כבר יודעים שלטים יש בכל מקום, אך על מנת להשיג שילוט  רכבים איכותי ובולט לעין צריך לחשוב גדול, במאמר הבא החלטנו לקחת קטגוריה מאוד נישתית ולהרחיב עליה, גם באופן הביצועי וגם באופן השיווקי אסטרטגי של העסק.

לאלה שעדיין לא עוקבים אחרינו, אנחנו לב אור חברת שלטים לעסקים עשרות שנים של נסיון ולקוחות מרוצים, אתם מוזמנים לקרוא יותר על הטיפים לשילוט לעסקים שאנחנו רושמים אצלינו בבלוג.

שילוט על משאיות אינו דבר זול איך גודל החשיפה שהעסק מקבל לא ניתן לתאר במאמר אחד פשוט, תוכלו למצוא מידע נוסף בעמוד הכל על שילוט רכבים אצלינו באתר, שם אנו מרכיבים יותר על אופן השירות וגם יש מקום לשאול שאלות, אבל בינתיים בואו נדבר בכללי על מה שהשירות מציע.

קודם כל, הגודל כן קובע!

השטח הוא ענק ,כשמדובר על שטח הפרסום אותו יכול לספק ארגז משאית.

הפרסומת שתלויה על גביו מאוד בולטת, מרשימה , ותופסת את עיני הציבור יותר משלטים אחרים שנמצאים בקרבת מקום רק בשל הגודל העוצמתי שלה.

 

פרסום ענק במחיר מצחיק

לפרסום על המשאית יש יתרונות רבים.המרכזי שבהם הוא שמאחר והמשאית היא רכושך הפרטי, כל מה שצריך לעשות עבור פרסומו של המותג לתודעתם של הצופים הוא שלט.ההוצאה שלך היא אחת בלבד והיא הדפסת השלט.בכך בעצם נמנעים מהוצאות נלוות של כל סוג אחר של פרסום כמו תשלום עבור משך זמן פרסום , גודלו של השלט , מיקום ועוד.

 

אחד פלוס אחד פלוס אחד.

עולם שלם של אפשרויות נפתח כשמפרסמים שלטים על רכבים.

ניתן להעביר שלושה מסרים שונים של המוצר או השירות אותו מציעים בו זמנית, בכיוונים שונים של המשאית בצורה שבה כל פרסומת על כל דופן משדרת מסר אחד.

למשל , אם חברה מסויימת רוצה ליצור שלוש פרסומות שונות שלכל אחת מהן תהיה מטרה שונה, היא תוכל לעשות זאת באמצעות משאית.

ניתן לפרסם את המוצר הזול ביותר עם מסר שכל אחד יכול לרכוש אותו,המוצר היקר ביותר שפונה לקהל בעשירון גבוה ומעביר מסר של יוקרה וייחודיות, ומוצר מעניין שיוצר אצל המתבונן תחושת עניין ומקוריות.

אחד פלוס אחד פלוס אחד – צד ימין , צד שמאל , ומאחורה.

 

בלתי ניתנת לעצירה

הפרסום עם שילוט על רכבים הוא בקצב מתמשך. גם בעצירה לפריקת סחורות, גם בנסיעה על כביש מהיר, מוקדם בבוקר או מאוחר בערב, 24 שעות ביממה , 7 ימים בשבוע! פרסום רציף ומתמשך בכל מקום אליו המשאית הולכת. אין מדיה שיכולה להתחרות בה.

 

שילוט רכבים בכל מקום!

נולדנו כך שהעין האנושית רגישה לתנועה.

לאדם כעצם היותו אדם , ובעברו צייד, יש רגישות לחפצים זזים.

באופן בלתי רצוני תשומת הלב שלו מופנית אליהם.לכן, פרסום על גבי משאית שלרוב נמצאת בתנועה , מושכת את עיני המסתכלים , הלקוחות הפוטנציאלים, הרבה יותר משלט סטטי.

 

שילוט משאיות ובגדול..

באופן טבעי , המתבוננים במשאיות מניחים שהמשאית עמוסה במוצרים של החברה שמפרסמת את השלט.כלומר , גם אם החברה לא כל כך ידועה , היא הופכת ברגע לחברה מכובדת , גדולה ומבוססת.

המון חברות שכבר עלו על הפוטנציאל הקיים בפרסום על משאיות בוחרות להשכיר שטח על גבי משאית למרות שהמשאית כלל אינה של החברה , ואין בה מוצרים של החברה.