כמה כסף ותקציב, משקיעים בעלי החנויות בעיצוב הפנים של חלל החנות? הרבה! אולם, האם בעלי החנויות משקיעים גם תקציב בעיצוב שילוט החנות? בדרך כלל, לא. וכך, מאבדים בעלי החנות אסטרטגיית מכירה חשובה. על מנת לסייע לכם לעצב נכון את שילוט החנות, הבאנו טיפים עבורכם. 

איך יוצרים חוויית קניה אצל הקונים באמצעות שילוט?

השילוט של החנות, מיועד לא רק ליופי. דרך השילוט, אפשר לייצר חוויית רכישה אצל הקונים. בשביל ליצור חוויה זו, יש כמה כללים:

  • שלט עמוס- אינו מזמין קונים. לכן, חשוב שיהיה בשלט מעט מאוד מידע, אך מידע ממוקד. 
  • חשוב לשמור על קו עיצובי אחיד של השלטים.
  • יש לשמור על פונט אחיד וברור. 
  • מומלץ לבחור בגווני שחור לבן, או טקסט שחור על רקע בהיר אחר. 
  • חשוב שהשילוט בחנות ייצג את המותג. 

כיצד שילוט החנות מקל על עבודת צוות המכירות?

כאשר מרבית המידע על המוצרים נמצאת בצורה ברורה בשילוט, הקונים בחנות, יישאלו פחות שאלות את אנשי צוות החנות. הקונים, יצטרכו פחות להיעזר באנשי הצוות, וכך אנשי הצוות יוכלו לעשות פעולות נחוצות אחרות בחנות.

היכן תמקמו את שילוט החנות?

גם שילוט פנים של החנות, וגם שילוט החוץ של החנות, צריך להיות במקום בולט. חשוב שהשמש לא תסנוור את השלט החיצוני. כיצד ממקמים את השילוט הפנימי בחנות?

  • יש לתלות את השלטים בתוך החנות בגובה העיניים. 
  • על השלטים לכוון בבירור אל המחלקות השונות בחנות.

האם לשלב שילוט דיגיטלי בחנות?

האפשרות לשנות את תוכן השלט על הצג הדיגיטלי, הופכת את השלטים הדיגיטליים למשתלמים, למרות מחירם היקר. חשוב מאוד, שהתוכן בשלטים הדיגיטליים, יהוו חוויה לקונה. פעמים רבות, מחזירה ההשקעה בשלטים הדיגיטליים את עצמה. 

כיצד נראה שילוט הפנים של המותגים הגדולים?

בכל תחום, תמיד טוב ללמוד ממי שגדולים ממך. לכן, מומלץ לכם לסייר בחנויות של המותגים הגדולים, בתחום של החנות שלכם. מחשבה ותכנון רבים הושקעו בשילוט, על ידי מיטב המוחות בעולם הפרסום. כך, שמומלץ לסייר, וללמוד מה הרעיונות מאחורי השלטים, ומה מומלץ לכם לבצע בחנות. 

אילו סוגי שלטים יש בחנות?

מהם סוגי השלטים בחנות?

  • שלטי הכוונה– שלטים העוזרים ללקוחות להתמצא בחנות.
  • שלטים ממותגים- שלטים המכילים את המותג. השלט החיצוני, חייב להיות ממותג ביותר. אך, גם השלטים בתוך החנות, צריכים להיות מעוצבים לפי המותג. 
  • שלטים אינפורמטיביים– שלטים המציגים מידע על מוצרים, או אירועים מיוחדים. 
  • שלטים מדגישים– שלטים שמדגישים מבצעים, או מבצעי סוף עונה.