רול אפ הדפסת רול אפ

רול אפ  זהו שלט פנים פרסומי נייד שמורכב מעמוד מתקפל ויציב שבאמצעותו ניתן להעביר מסרים, כיוון שהוא לוכד את תשומת ליבם של העוברים והשווים.

לחצו כאן לצפייה במבצעים על הרולאפים

פרסום זול ואפקטיבי רול אפ מולטי קיוב ועוד מגוון מתקני תצוגה

רול אפ הינו סוג שילוט אחד מני רבים אשר אנחנו מציעים ללקוחותינו – לצפייה בשילוט פנים לעסקים

רול אפ מתקן שבאמצעותו ניתן להציג שירות או מוצר של העסק, רול אפ פרסום זול ואפקטיבי מגוון מתקני תצוגה.

מסגרות אלומיניום,סטנד חמור מאלומניום,  מעמדים לקטלוגים שילוט דו צדדי אלומיניום ( חמור) הדפסה על מגוון רחב של חומרים רול אפ לבר ובת מצווה,מתקני פרספקס לקטלוגים, שילוב של הדפסה על קאפה, בחברת שלטים לב אור ניתן להזמין רול אפ ומתקני תצוגה ותחת קורת גג אחת משלב העיצוב, הגרפיקה ההדפסה, שירות ואיכות הטובים ביותר, ביצוע מהיר ואיכותי , חברתנו בעלת ניסיון רב של שנים בתחום שילוט ההדפסות מדבקות שילוט לעסקים, שלטים למשרד, שילוט לתערוכות.

 

לפני ביצוע הזמנה, צפו רול אפ מחיר

רול אפ, מתקני תצוגה,שילוט לתערוכות, שלטים לכנסים,, מתקני אלומיניום  הדפסת קאפות, הדפסת בדים לתערוכות, שלטי חצובה חמור,שילוט לארועים,שלט חמור, רול אפ קטן , מתקני תצוגה לתערוכות מערכות שילוט פנים.

שלטים נוספים לשימוש שילוט פנים לעסקים:

מדבקות לעסקים – אנו מציעים בהתאמה מלאה מדבקות קיר מותאמים למיתוג ועיצוב המשרד שלכם,מדבקות לדלת כניסה למשרד.

אותיות תלת מימד – לקחת את השילוט שלכם צעד אחד קדימה עם אותיות תלת מימד לעסק שלכם.אותיות בולטות לקיר.

שלטים מוארים – שלטים מוארים מיועדים בעיקר לשימוש חיצוני, אך תמצאו בתיק העבודות שלנו דוגמאות מעניינות מאוד ללקוחות שחשבו מחוץ לקופסא.

רול אפ במחיר מבצע  – המבצע המעניין שלנו לרול אפ מקצועי לעסק

לייעוץ והזמנת רול אפ, מתקני תצוגה ועוד..חייגו שלטים לב אור טלפון : 03-5704566

או השאירו פרטים בעמוד צור קשר ונעמוד לרשותך בהקדם.

עיצוב רול אפים שביצענו

המבצעים שלנו

רולאפ

רול אפ – פתיחה וקיפול מהיר בצורה פשוטה לתוך תיק עכשיו במחיר מבצע של 195 ש"ח + מע"מ.

למידע נוסף אודות הרולאפים שאנחנו מציעים קישור רול אפ מתקני תצוגה. מעוניין להתייעץ? צור איתנו קשר.

קיר צילום עיתונאים

מולטי קיוב – קיר עיתונאים לצילומים, תערוכות,קיר הוליווד, הפתרון המקצועי לעסקים אשר רוצים לייצג את עצמם בצורה מקצועית באירועים מיוחדים במבצע מיוחד – 999 ש"ח + מע"מ

מידע נוסף אודות השימוש בקירות עיתונאים ניתן למצוא בעמוד רול אפ מתקני תצוגה. מעוניין להתייעץ? צור איתנו קשר.

רול אפ אמצעי פרסום בקניונים בעסקים לכנסים ותערוכות

הדפסת רול אפ הינו הדפסה קשיחה וממותגת, חומר עמיד מורכב על מתקן אלומיניום מודולרי קל להרכבה לפירוק ולאחסון, משמש לכנסים, תערוכות מבצעים, המביא לידי ביטוי מסר שיווקי, ייצוג שמתבטא בעיצוב רול אפ מקצועי לעסקים.

Read more ...

הוראות סגירה רול אפ

הוראות הסגירה לרול אפ פשוטות מאוד ויש להקפיד על האופן שבו זה מבוצע על מנת לחסוך את זמן הפיתוח של הרול אפ. חשוב להקפיד על הוראות הסגירה של הרול אפ מכיוון שאופן ההדפסה של הרול אפ נעשה על ידינו בצורה קבועה, ועל הגרפיקאי להקפיד לעקוב אחר חוקים אלו לצורך קבלת העיצוב הרצוי.   תמצאו עניין

Read more ...

הוראות סגירת קובץ לפני ששולחים להדפסת שילוט

המאמר הזה מיועד לגרפיקאים אשר מעוניינים לסגור קבצים להדפסת שילוט לעסק, יש לוודא איתנו או עם בעל העסק את המידות של השלטים והרול אפ על מנת לא לבצע המאמר סגירה לשילוט אינו כולל שילוט תלת מימד 1. גודל המסמך: דאבל צ'ק שהקובץ בגודל הנכון. שהרזולוציה עומדת על 300dpi הימנעו מהצמדת טקסט לשוליים או כל דבר

Read more ...

רול אפ במחיר מבצע

רול אפ במחיר מבצע לעסקים רול אפ הדפסת רול אפ רול אפ במחיר מבצע לעסקים רק 195 ש"ח + מע"מ הדפסת רול אפ אחד מאמצעי קידום המכירות היעילים והזולים מתאים למבצעי חנות,לשילוט בתוך קניונים, סמינרים,לקידום מכירות ,שילוט רולאפ מתאים לשילוט תערוכות כנסים ועוד.... הוראות סגירה לעיצוב רול אפ הוראות סגירה לעיצוב רול אפ: קובץ PDF מידת רול

Read more ...

מולטי קיוב במבצע

מולטי קיוב קיר עיתונאים ממותג מולטי קיוב מולטי קיוב הינו מתקן תצוגה טלסקופי מודולרי, המספק פתרון מושלם עבור תערוכות כנסים ורקע לצילום בארועים, תערוכות בר מצווה, בת מצווה,מוכר גם בשם קיר עיתונאים לצילום,קיר צילום ממותג לארוע המוכר גם כקיר הוליווד. מולטי קיוב מחיר המתקן מספק רקע וניתן להדפיס כל גרפיקה נדרשת, מעין מסך רקע ממותג.

Read more ...